luni, 6 februarie 2017

CONCURS (AGONIE*)



                                                            
Cad, iubitule. Te-am omorat si cad. Cad cu o viteza uluitoare si nu pare ca ma voi mai opri vreodata. Cad si ma frec de lume, o sa iau foc si asta nu e nici macar vreun fel de iad. Cad. Fara fund e caderea mea, nu e salvare, iubitule, sunt un meteorit plin de pacate si iau foc, o jerba uriasa de scantei. Orice gand se topeste si se lipeste arzand de peretii murdari ai lumii prin care cad. Incerc sa ma agat, dar tasneste sange de sub ughii, sange fierbinte, plumb topit turnat pe gatu-mi ca sa-mi infunde speranta in plamani. Te-am omorat, iubitule, cu sange rece am omorat tot in tine, te-am omorat cu un zambet  pe buze, ca si cum as mai cere un pahar de apa de la o batrana care vinde nimicuri pe marginea drumului, intr-o zi cu arsita.
Caderea ma ingrasa, sunt din ce in ce mai fierbinte si mai mizerabila, pilitura spontana de ganduri care fac praf lumea prin care cad. Cad de cand am infipt ultima data cutitul in tine. Ti-am taiat capul si n-a curs nici sange, nici lapte, nici apa. S-au scurs lacrimi ,asta a fost tot. Si tu zambeai, iubitule si ti-am infipt cutitul in cap. Speram sa nu gasesc nimic acolo, am zis sa-ti iau scalpul, prea sigura pe mine eram. Credeam c-o sa descopar cateva ganduri atoase . Ganduri fumegand a cauciuc ars. Te-am hacuit, iubitule, te-am insemnat cu un cutit de bucatarie si te-am lasat horcaind pe podele. Ai mai fortat un zambet. Asa loveai tu.
Eu incepusem sa cad caci reusisem intr-un final sa ma invinovatesc si ma pregateam de bucuria mortii noastre, iubitule. Vinovata de crima fiintei tale, dupa ce ti-am inchis gura si ti-am astupat gandurile cu o carpa mirosind a ratare si benzina, dupa ce te-am injunghiat pana cand nu mai erai nici amintirea unei umbre, asteptam sa cad, sa-mi zdrobesc teasta in cadere, sa ma fac praf de fundul suferintei ca s-o pot lua de la inceput, mutilata si libera. Dar nu, cu un ultim efort tu ai zambit si mi-ai apucat haina, tocmai cand incepusem sa alunec in haul plin de speranta a  renasterii mele. M-ai imobilizat acolo sus, in lumina arzanda pe care ma pregateam s-o parasesc si m-ai orbit cu lama neasteptata a propriului tau cutit. O fractiune de secunda.... am sperat ca-mi iei gatul, de cand visam sa-mi dai moartea inecandu-ma in sangele care a fiert pentru tine candva. Dar ai ramas acolo sus, incomplet, fumegand, tremurai spasmotic in bataia soarelui lucid si ochii iti jucau in cap.
Erai o papusa jalnica, dansand mecanic. Tremurai de nevoie si dorinta. Ti-ai plantat gretutatile in mine si dansezi tangoul agoniei. N-o sa ne mai salvam niciodata. N-o sa-ti mai recuperezi nimic. Eu o sa cad cu o viteza uluitoare in groapa fara sfarsit in timp ce tu o sa dansezi grotesc. O sa devin din ce in ce mai grea in toata caderea asta a mea, o sa sara din mine ganduri si stari de foc, nimic n-o sa reziste .....o sa imprastii pulbere de foc si daca am sa ma agat de lume o sa ma dezintegrez, dar niciodata de tot, niciodata pana la contopirea cu ceva sau pana sa fiu inghitita de vreun alt pacatos de foc, nu, o sa ma refac in viteza aia de nedescris in care singurul gand care ma va tine intr-o viata fara de alintatoare moarte ,  va fi gandul la tine.
Caci noi doi, iubitule, vom fi ramas singurii capabili de a ne fi crutat suferinta unul altuia cu conditia sa nu ne fi ciopartit in asemenea hal. Gandul ca ai putea sa ma vezi fericita, te tine in viata acolo sus pe munte, unde barbati cu rasuflari de cai necheaza jur imprejur si se napustesc asupra ta ca sa-ti opreasca dansul nefiresc. Noi doi suntem solutia fericirii noastre si ca sa scapam unul de altul ar trebui sa putem sa ne dam lovitura finala.
Paradoxul se adanceste, eu sunt o ghiulea de foc, fara ganduri, sangele e plumb topit, ma frec de lume si nu gasesc izbavirea dezintegrarii. Orice fel de taram de care sa ma fac praf ar fi pamantul fagaduintei locul din care as putea sa ma ridic dupa cateva unitati de timp . S-ar opri si dansul tau, acolo sus, pentru o vreme si poate ca ai putea sa simti atingerea eliberatoare a unei alte femei.
Daca vreodata voi incerca sa refac drumul pana sus trebuie sa ma astept sa-mi ard trupul firav la tot pasul, pe unde am cazut, topindu-ma, topind in juru-mi.


16 comentarii:

  1. sublim ! in sfarsit Adriana, ai revenit cu iubire-n noi !!! sper din tot sufletul sa se inteleaga iubirea , pentru ca eiin general nu inteleg !!! eu am avut noroc sa se desfasoare totul in acest scenariu...vin, fum de tigara, cu tine si gandul tau !!!Esti minunata ! La cat te cunsoc , imi dau seama ca ai scris despre tine , si nu pot decat sa spun ca as fi cel mai norocos om de pe pamant sa scrie cineva asa ceva despre "noi".

    RăspundețiȘtergere
  2. Stiu ca ai luat locul 2 ! Iti spun din tot sufletul ca trebuia sa ocupi prima pozitie! Esti un om deosebit . PS: Sunt doar un om destul de batran care admira un tanar , foarte tanar ! Iti multumesc pentru asta !

    RăspundețiȘtergere
  3. Wow! Nici ganduri nu mai am...E de bine? Esti ok? Iti este sete de...sange? Ce face iubirea din oameni...

    RăspundețiȘtergere
  4. tangoul sau "radiografia pantei"(prezentul ce se repeta), un dans pentru cei care s-au nascut batrani, un dans al pesimismului care celebreaza ceea ce este trist si absurd in viata. in tango nu se improvizeaza, permanenta fiind impermanenta, e un joc in care femeia invita prin privire la amintirea impreuna a lucrurilor bune care au trecut. regretul e darul unei nostalgii care vorbeste riscand despre toate fericirile de acum ori de maine

    RăspundețiȘtergere
  5. Cosminele tata , deja a fost ea mult prea desteapta . Daca te crezi in stare de texte creeative fa-ti blog taticule ! In fine ! Foarte tare postarea , excelenta , plang si sunt plina de draci ca nu am putut niciodata simtii iubirea asa ! oricum plang de cat de frumos ai scris 1

    RăspundețiȘtergere
  6. suntem incatusati, strigam si ne aud persoanele pe moarte

    RăspundețiȘtergere
  7. Agonia, este cea mai frumoasa scriere a ta....e atat de puternica, te face sa iti simti inima batand cu putere, te face sa respiri sacadat, te face sa citesti fara intrerupere fiecare picatura...:)

    RăspundețiȘtergere
  8. atat de romantic, dintotdeauna pentru totdeauna. si totusi, ceva nu functioneaza, asa-i?...E fabulos ! Nu am cuvinte pentru genul asta de scriitura ! Are rost sa asteptam o carte ! Sper din suflet sa te gandesti serios la a face o carte, avem nevoie de asemenea scriituri!

    RăspundețiȘtergere
  9. GENIAL ABSOLUT FANTASTIC FABULOS POVESTEA UNEI VIETI SFASIATE DE O IUBIRE ABSOLUTA CARA O MUTILEZA DAR CARE E ATAT DE PUTERNICA INCAT TOT EA O REFACE LA LOC DUPA MULTE CAUTARI SI VISE SI SPERANTE MOARTE...DOAMNE POSTAREA ASTA E MINUATA ! SPER CA AI CASTIGAT. NU AM CITIT NICIODATA CEVA MAI FRUMOS!

    RăspundețiȘtergere
  10. Aloooo domnisoara , tara arde si baba se piaptana ! Scrie ceva de ceea ce sa intampla in lumea asta ! Esti o cretina daca continuii sa scrii cacaturi de geul cand ar trebuii sa faci altceva ! Ma cac in articolul tau si pe iubirea ta de cacat ! sa te duci dracu !

    RăspundețiȘtergere
  11. Alooooo cacat cu ochi ! Asta e un blog ! Aici se scrie despre orice , oricand si oricum , ca eu un fel de domeniu privat al omului care scrie ! Si tu de ce nu esti labarule in starada la ora asta ????? Ca sa faci ceva constructiv ! Bai de cand se apuca labarii astia imputiti sa citeasca bloguri de calitate ????

    RăspundețiȘtergere
  12. Bagami-as pula in curul tau de anonim cretin ! Cum poti ma idiotule sa citesti articolul asta si sa zici ca te caci in ea de iubire ! Baaaaaa popandau basit , nu o sa ai parte ba de asa ceva niciodata ca esti prea prost ba .AAA a aa si daca tara arde , arde ca e populata de sconcsi ca tine , jegule !

    RăspundețiȘtergere
  13. Poate nu o auzi des. Poate nu o auzi deloc. Sau nici nu o crezi.

    Faci o multime de lucruri extraodinare. Faci oameni fericiti. Ei te iubesc. Ai talent. Ai ceva special. Ti-o spun eu acum, Ar trebui sa iti spui singura din cand in cand “Bravo”, daca altii uita sa o faca. Ma emotionezi de cate ori vorbesti despre ceva sensibil . Ma faci sa rad cu gura pana la urechi cand vorbesti lejer . Ma faci sa simt ca beau cea mai buna cafea atunci cand te ascult ! Si vad numai lumina in ochii tai cand ma apropii sa-ti vorbesc ! Te iubesc , chiar daca poate nu o sa am curajul sa ti-o spu niciodata ! Dar vreau sa fie cat mai multe blogspoturi ca sa te pot vedea ! Esti deosebita si vreau sa stii asta !

    RăspundețiȘtergere
  14. Articolul asta e drooogggggg curatttt! Iubirea taerminata atat de dureros dar totusi cu atatea sanse de revenire si cu atat de multe spernate intr-un viitor mai bun! Nimic mai frumos pe lume ! Respect !

    RăspundețiȘtergere
  15. Dintre toate fațetele văzute și nevăzute ale iubirii negre sau albe, dintre toate aripile ce s-au încumetat sa atingă, fie numai și pentru a se zdrobi de cerul adânc al Dragostei, ale tale au străpuns văzduhul de patimi și s-au purificat prin binecuvântarea Infernului... Ai renăscut din lupta mistuitoare drept ceea ce ti-a fost menit sa devii: un Înger Infernal. Ridic brațele către înălțimea la care te afli pentru a te îmbrățișa. Sper sa reușesc!...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. M-ai imbratisat demult , pentru ca esti deja la inaltimea mea.A fost usor sa ne cuprindem !!!

      Ștergere