sâmbătă, 15 octombrie 2016

POVESTE CU O PRINTESA



Era odata o familie absolut respectabila . El avocat  , ea contabila . Si o fata , un singur copil.Ca-n poezie , mandra in toate cele . Am inteles ca o plimbau de la pian la balet si inapoi la lectiile de franceza sau engleza . Copilul avea doua bone care o pazeau in ture ca pe Regina Angliei si aveau in permanenta la ele un flacon in care tineau vata imbibata in spirt. Cum atingea minunea un gard , o minge , o buburuza , alea poccc....... sareau s-o dezinfecteze . Nu , nu avea copilul nimic , ma-sa avea ceva...... la creieras .......
Eiiiiiii bine si uite asa , pintesa noastra se facu mare . Pian , engleza , franceza , engleza, balet , scoala ..... sau marog asa credeau parintii si bunica... Printesa noastra crescuta intr-o totala negare a sexualitatii , ce sa vezi ... facuse primul avort la varsta de 16 ani.  A fost studenta eminenta , se imprietenise rau  cu toti colegii ei , asistentii si coordonatorii de proiect pana sa ajunga in anul 4 .... Apoi trecuse mai departe , la caminele studentesti pline de exemplare numai bune . Vacantele de vara se lasau cu betii crancene in camera de hotel si in cluburi si cu orgii sexuale care l-ar fi facut si pe Maharishi Vatsyayana( autorul celebrei carti Kama Sutra , am „gugalit” si eu ..)sa vina timid cu carnetelul sa-si ia niste notite . In fiecare vara , soarele  se ascundea cat timp era printesa la mare ca sa justifice nuanta palida si nebronzata a tenului sau plimbatul prin cluburi pana la sase dimineata si indesat in perna sau prin alte locuri intime pana apunea soarele . Copii o credeau vampir , iar onorabila ei familie o credea virgina .
 Dar timpul trecea iar printesa noastra tot nu-si gasea printul pereche . Ala care s-o bage  in  pat si sa o iubeasca nebuneste toata ziua si toata noaptea, dar c-o verigheta pe deget. Paiiiii nahhh , ca proasta nu era deloc si nici atat de tampita si pricepea ca daca-i aduce pe toti acasa , trebuie sa faca programari   ca la  clinica ....
Cand printesa a facut 30 de ani , o usoara panica s-a starnit in sanul onorabilei familii. Oare , alteta sa imperiala avea sa raman virgina pana la adanci batraneti ? Virgina adica necasatorita , sa ne intelegem din capul locului
Alteta sa imperiala terminase dreptul si se angajase cu pile greleeee si bani multiiiii la un notariat , dar cum acolo , nu avea in jur decat vro 4 penibile casatorite care se excitau intre ele aratandu-si poze cu copii si cu baratii lor cu burta , printesa s-a declarat sufocata si ingradita in dezvoltare , asa ca si-a dat demisia . Si s-a angajat la o multinationala cu multi , multi barbati si multi , multi experti cu nume grele in acest domeniu ....
Zilele trecute m-am intalnit cu mama ei ( doar mama ei sta de vorba cu noi muritorii de rand ). Era fericita , printesa noastra adusese acasa un barbat(1vila , 2 apartamente , 2 masini si 4 terenuri deja mostenite) . Asa ca mama visa cu ochii deschisi o nunta regala , cu porumbei albi si rochie de mireasa cu trena pana la Craiova ( acolo are radacinile printu’)
Si-am incalecat pe-o sa si v-am spus povestea asa . Si au trait fericiti pana la adanci batraneti : ma-sa visand la o nunta ca-n povesti , fiica la ce-si doresc toate printesele : castelul ......
Ps : acest basm a fost cules din popor dar verificat cu 8 surse care au declarat aceleasi lucruri ...... A a a a  a si da , Printesele Exista !!!!!!

11 comentarii:

  1. Traiesteeeeee !!!! Stiam eu de ce nu ma dezabonez de la blogul tau ! O revenire in forrtttttaaaaa !!! O poveste numai buna , inainte de culcare ! Bine asa ... Sper sa fie un come back mai lung !

    RăspundețiȘtergere
  2. =))=))))=)))ooo da ce printesa =)))=)))=))) m-am amuzat copios !!!! In sfarsit un nou post , asteptam cu totii ceva nou si freshhh , si iata ca a venit ! Cum sa nu credem in povesti cu printese si printi , daca deja 8 surse pot sustine basmul=)))=)))=))) m-ai facut seara mai buna =))))

    RăspundețiȘtergere
  3. HHHeeee heeee , bun subiect ai abordat ! Poveste ta mi-a mangaiat sufletul .Curva este libidinoasa si invaziva. N-are limite. Iti declara dragostea cu gura plina. E libidinoasa. Te trage de maneca. E ca spalatorii de parbrize din intersectii: nu se da dusa usor. Poate n-ai inteles din prima. Iti repeta. Ea are principii – atat de solide incat par inaccesibile pana si unui martir crestin halit de lei, e culta – Biblioteca din Alexandria era cat raftul ei pentru seara asta, e inteligenta – Kasparov s-a retras cand ea i-a explicat ca s-a terminat cu smecheria, are un suflet sensibil – salveaza tot, de la copacii patriei pana la copiii din Africa si tigrii din Sumatra. Ce sa mai, daca tragi linia, Iisus a avut noroc cu pozitionarea in timp, altfel nu intra nici in top ten. Asa e curva , pardon printesa , nu stiu de ce tot zic curva .. sa revenim ... In majoritatea cazurilor asa e si ea si onorabila ei mama , pentru ca eu cred foarte tare in transimterea genetica .Hai te puuup si-ti multumesc pentru abordarea unui subiect de care toata lumea se ferste !

    RăspundețiȘtergere
  4. Baaa , eu am fost casatorit cu o printesa ! Cand am aflat eu ca era printesa , deja imi venea sa-i scot pe nas sangele albastru de la alte cacaturi pe care le facea ! Si tot asa are familie onorabila , si tot "asea" e cuminte foc ! Am trait impreuna la castel 1 an si 5 luni dupa care m-am pisat pe regalitatea ei . Dar in afara de articolu tau m-a mai uns pe suflet cand mi-a zis actualul ei iubit , ca nu stiu ce am pierdut ...=)))=)))=)) am busit in ras , si am vrut sa-i spun .. Ca eu stiu ce am pierdut in schim El nu stie ce are =))) dar m-am gandit ca e mai fain sa-l las sa afle singur =))))=)) AVETI GRIJA LA CURVE , E INVAZIE ..

    RăspundețiȘtergere
  5. Cu târfa semidoctă, cu facultate , E nasol cu genul ăsta de curvă fiindcă are impresia că este un exemplar superior. E tipul de femeie care-o arde prin cluburi de bășini, îmbracată ca ultima traseista în imitații ieftine de haine ale unor designeri cunoscuți, cu un pahar (același, toată noaptea) de ceva ieftin în mână, dar ducându-l la buze de parca-ar sorbi smegma lu’ Alex Velea și-are gust de nectar și ambrozie. Nu vorbește că n-are ce și, chiar dacă ar vrea, în localurile prin care-o găsești, volumul muzicii este mult peste un nivel decent, la care se poate purta o conversație. Mai are-un motiv: dă bine. E bazată, blazată, “mai superioară” decât “panarama aia” și, evident, nu se uită la tine nici dacă invârți cheile de la Ferrari pe degete (nu fiindcă nu e interesată, ci fiindcă vrea ca TU să te bagi în seamă cu o zeiță ca ea). Imi e scarba de ele , indiferent cat de frumoase ar fi sau cat de bine fut . M-am luat-o frumos in viata de la una dasta si m-am jurat ca nu-mi mai trebuie

    RăspundețiȘtergere
  6. Pe toate astea , le-aș aduna pe toate într-un container și le-aș livra unor baieși veseli de prin Africa . Mă agasează privirea aia scârbită, de parcă au mâncat căcat cu forța, de parcă le-a flegmat barmanul în suc, de parcă au venit în club din obligație și nu le face plăcere să fie acolo. nu vorbesc, nu zâmbesc. Restul sunt niște bășini ofilite, niște țărani fără gust, iar eu în mod special fiindcă nici măcar un costum la mâna a doua n-am pus pe mine. Alt căcat pur românesc care s-a întipărit în “educația” animalului de party: în club se merge la costum. Așa… și la birou în șlapi? Și la mă-ta la parastas în kilt! Dacă treci pe lângă ele și, ferească Sfântu’, le atingi, sunt atât de deranjate de parcă le-a înțepat un boschetar cu un ac infectat cu hepatită C.

    Atitudinea de “Cum mă, jegosule, îți permiți să respiri aerul meu?” mă calcă maxim pe nervi. Si le stiu , sunt proaste de-ti vine sa o iei pe Tonciu acasa si s-o pui profesoara pentru prorpiul copil . In sfarsit cineva care poate sa descrie printesa din ziua de azi . tot respectul

    RăspundețiȘtergere
  7. Vaiiiii cat am ras de ma-sa!!!! Doamneeee ce printesa , doamne ce poveste , mimunatttttt !!! Atat , pentru seri reusite , consumati cititi minim un articol de pa acest blog . Asta ar trebuii sa fie recomandarea medicului ! Superb ! Bina ai revenit !

    RăspundețiȘtergere
  8. Acum am terminat de meditat asupra acestui post . Si desii fica-mea are doar 4 anisori , stau cu nevasta-mea in fata calculatorului si il citim , si-l recitim si ne gandim serios ca acest post sa fie lectura de seara a ficei noastre ... Nu de alta dar si noi suntem o familie respectabila si deja ni s-a facut frica !!! Oricum ne gandim serios sa excludem din viata ei si baletul , engleza , franceza , pianul si excursiile la mare neinsotita de unul sin noi . Cu drag si multa admiratie iti scriu doi parinti care nu vor sa creasca o printesa ! Seara buna

    RăspundețiȘtergere
  9. Blogul asta e ca Adele ,( a stat fata , a nascut , a stat pitita 2 ani si dupa a scos Hello ) . Eu cred ca se merita asteptarea asta lunga . Si privesc acest blog ca pe starurile internationale . Scriu daca am ceva de spus si cand ceea ce spun e la cel mai inalt nivel . O revenire perfecta cu povesti despre printese !

    RăspundețiȘtergere
  10. Imediat dupa ce citesc din blogul asta , dau drumul la youtube si ascult Parazitii . Si acum am vrut sa ascult melodia care merge cel mai bine cu articolul asta , Iar versurile care defineste cel mai bine ce simt in legatura cu aceste printese sunt: Eşti tot ce-ai putea fi şi nu poţi să te schimbi,
    Iar Bichon-ul tău dresat e stresat şi nu dă limbi.
    Decât să-ţi mângâi mutra aia dezordonată
    Mai bine f*t o carcasă de vacă stricată sub apă.
    Utiliatea ta pe Pământ, căcat, e relativă,
    (deci) Mori în morţii tăi din propia iniţiativă.

    RăspundețiȘtergere
  11. N-avea cur nici ţâţe, ca Sandy Bell
    Cand m-am trezit, m-am speriat: "Bai am f****t un baietel! "
    Am sarit din pat cum parasesc puricii blana
    Ea sare de gatul meu si spune c-o cheama Ana
    Ana?!? E buna de pus pe rană c-are culoarea ca Rivanolu'
    Si-a inzestrat-o Domnu' sa-i placa puIa mai mult ca Mallu'
    O chema Delia, am devorat-o intr-un cort
    Ca-avea ceva asa, din gingasia unui porc
    O chema Monica, iubea carucioarele
    C-alerga dupa mosi cu bani până si-a rupt picioarele
    O chema Laura, era combinata cu Andrei
    Dar in lipsa mea si-a lui se bateau turcii la gura ei
    O chema Amalia, era din Mangalia
    Si-a plecat dupa seminte la produs in Italia
    O chema cumva, c***a era ţeapănă-n pat
    Cu ea n-am stat... s-a maritat cu un lache impotent si bogat
    Melodia este semnata Parazitii ,si este exact despre printese , dar bineinteles in stilul lor . Stiluri diferite dar acelasi adevar , oare or fi aceleasi surse??????

    RăspundețiȘtergere