miercuri, 21 ianuarie 2015

FACEBOOK



Facebook. În viaţa reală ne porcărim, urâm, minţim, înşelăm, etc. fără mustrări de conştiinţă. Dar in cealaltă viaţă, virtuală, pe facebook, ne dăm „like”. Nu ne suportăm unii pe altii, atunci cînd suntem nevoiţi să inter-relaţionăm, dar de acasă, din confortul căminului nostru, ne dăm „like”.
Si gata, constiinta noastră e din nou liniştită. Curată. “nu sunt pîna la urma o persoană chiar atât de rea, dacă după tot ce mi-a făcut i-am dat like la o postare,poză. Personalitatea ta falsă a dat “like” la personalitatea mea falsă.
Şi ai dat like la cele mai bune poze ale mele, şi la vorbe de duh care nici măcar nu erau ale mele, ci doar au apărut pe peretele meu de pe facebook prin minunatul share. Şi le-am pus acolo ca să te fac sa crezi că eu gindesc atît de profund..... Şi te-am tras in piept...... Se pare că ai muşcat momeala. ...Şi mi-ai dat like. Şi imi place şi mie......
Îmi place pentru că pe “zidul” meu nu mă pune nimeni la zid. Ba dimpotriva. Sunt, in sfarsit, apreciata la adevarata mea valoare. Şi e bine. Si am sa dau şi eu like la commmenturile făcute de tine. Şi, intr-un exces de entuziasm,poate chiar am să intru pe contul tău de facebook şi am să dau şi eu like la postările si pozele tale cele mai bune.
Si chiar dacă ne displacem in viaţa reala,  ne placem în cea virtuală. Şi e atat de bine să ne “like” unul pe celălalt. Şi egoul tău hrăneşte egoul meu şi invers. Şi trăim vieţi schizofrenice, cu personalităţi duble. În care minţim, înşelăm, urâm, furam, ........ dar in cealalta viaţă  punem postări despre adevăr, iubire, cinste si sentimente frumoase.
Şi ne spălăm conştiinta prin citeva click-uri. Nu mai avem nevoie de religie, de mantuire, de nimic, atîta timp cît avem cealaltă viaţă..... Facebook a devenit noua noastră religie.  “şi ne iarta nouă greşelile noastre, aşa cum şi noi “like” greşiţilor noştri. Amin”
Mă mai  “like” acum?
Cred că nu. Nu îmi  mai da like. Nu îmi da share. Lasă-mă necunoscuta, cu un ego suferind.
PS: am glumit.Ca să “dea bine” în articol. Poţi desigur să îmi dai like, share, print, să porţi acestă postare cu tine tot timpul în buzunar sau lipită de piept. Hrăneşte-mi egoul. Hrăneşte-mi personalitatea schizofrenică, aşa cum şi eu o voi hrani pe-a ta. Promit să dau like la commenturile tale. Şiu că eşti inteligent, profund şi in tine există o adîncă înţelepciune.Pentru că exişti şi  ...pentru like-urile tale, ............din toată falsa mea personalitate,  iţi mulţumesc.
Schizofrenici din toate ţările, uniţi-vă!


21 de comentarii:

  1. De sinceritate nu mai poate fii vorba nici macar in viata reala dar in cea online ! Ne ducem dracu ! Like nu pot sa dau , dar o sa dau un share !!!!

    RăspundețiȘtergere
  2. “şi ne iarta nouă greşelile noastre, aşa cum şi noi “like” greşiţilor noştri. Amin”. Genial ! Doamneee cate like-uri as da pentru asta ! Daca imi spui ca nu-l citesti pe Otrava sau Tony , te i-au de nevasta

    RăspundețiȘtergere
  3. Si imi cer scuze ca din prea multe emotii , si vrand sa fac pe desteptul am scris ca dar defapt vroiam sa-ti spun ca < te iau de nevasta>! Nu stau atat de mult pe facebook incat sa fiu atat de prost !

    RăspundețiȘtergere
  4. Am prietene, pe contul meu de facebook, cărora le urmăresc, de ce să nu spunem, cu interes, activitatea.
    Jumătate din activitatea lor pe facebook este de a da like următoarelor tipuri de articole.
    Nu exact astea, ci ceva apropiat:
    Dă like și share dacă crezi că această femeie merită să plângă.
    Dă like dacă crezi că acești doi frați ar trebui să se țină în brațe.
    Dă like dacă acest cățel ar trebui să nu moară.
    Dă like dacă vrei ca această fetiță să se vindece de cancer.
    Acest copil s-a ridicat din comă după 20 de ani.
    Like dacă crezi că dumnezeu e bun.

    RăspundețiȘtergere
  5. Daca le urmaresti cu interes activitatea Adeadelina , deja am o problema cu tine !!! Facebook-ul asta a creeat niste monstrii! Acreeat tineret prost , tampit , dezinteresat de tot ce nu e produs online si cidatenii care ar face orice pentru like-urile alea tampite !

    RăspundețiȘtergere
  6. Superb articolul ! Un fel de : NU MAI DA SHARE ȘI LIKE CA UN COPIL RETARDAT, CARE DE-ABIA A DESCOPERIT INTERNETUL! Sper ca am inteles bine articolul.

    RăspundețiȘtergere
  7. Facebook-ul este o inventie a unor baieti desteptii pentru oameni prostii.Nu vreau sa generalizez sau altceva facebook-ul poate fi si un lucru bun de ex pentru artisti care pot comunica astfel mai bine cu fanii, isi fac publicitate, anunta chestii sau pentru firme etc dar in general este un drog pentru oanenii slabi cu o viata sociala proasta sau cu pre mult timp luber pe care nu stiu sa-l foloseasca util.In Romania facebookul este populat in general de cocalari si pitipoance care vror sa arate cat de cool sunt ei in gradina bunicii cu LOUIS VUITTON fals pe mana sau cat de bine isi fac ei poze langa Rapirea din Serai.Mai sunt si oameni normali care il folosesc doar ca pe o metoda de socializare dar sunt prea putini acestia.In general cosider ca FB dauneaza grav oamenilor slabi care ajung sa traiasca doar pentru FB si cred ca au sute de prieteni cand de fapt ei nu au nici macar unul.

    RăspundețiȘtergere
  8. Cum sa nu dai like lu' Radu F Constantinesc cand se da acest ginecolg al sufletuli feminist . Cum sa nu-i dai like lu ' Tony Poptamas sau cum dracu il cheama cand spune " Căsătoreşte-te cu cineva care îţi laşă ultima bucăţica din prăjitură , deşi i-ai spus că nu vrei. Căsătoreşte-te cu cineva care râde în acelaşi timp cu tine la lucrurile penibile pe care le faci. Cu cineva care îţi sărută nasul într-o zi friguroasă,cineva cu care să te uiţi la filmele Disney împreună, cineva care e mândru că câştigi 50 lei sau 5000 de lei pe săptămână. Cineva căruia să-i spui totul. Absolut tot ! Căsătoreşte-te cu cineva căruia nu îi e frică sau ruşine să te ia de mână într-o mulţime în centrul oraşului , cu cineva care te lasă să decorezi prăjitura cu tot felul de prostii, cu cineva care ar petrece zile întregi la rând cu tine în pat fără să se simtă prost sau plictisit, cu cineva care te stecoară în pătura lui,lângă el,iarna,atunci când e frig. Să te căsătoreşti cu cineva care îţi acceptă fobiile şi fricile şi care le înţelege. Care te face să simţi fluturaşi de fiecare dată când auzi cheia lui la uşă. O persoană căreia nu trebuie să-ţi deschizi picioarele ca să o faci să te iubească şi care te acceptă pe tine,cu totul, în fiecare zi , chiar dacă nu eşti cea mai frumoasă persoană şi nici cea mai bună. Căsătoreşte-te cu cineva care nu te judecă atunci când mănânci mai mult decât trebuie,care nu vrea să-ţi verifice telefonul pentru că are încredere,care aşteaptă cu tine până îţi vine trenul,care înţelege că uneori ai nevoie să fii singură. Să te căsătoreşti cu cineva care se înţelege bine cu ai tăi şi nu se enervează atunci când vrei să mergeţi la evenimente din familie. Cu cineva care te calmează atunci când eşti nervoasă,şi niciodată nu-ţi spune „sunt doar nişte prostii de-ale tale”. Căsătoreşte-te cu cineva care te face să fi o persoană mai bună,care te face să râzi,să te căsătoreşti cu persoana pe care o iubeşti ! Cu sufletul tău pereche, cu iubirea ta, cu cel mai bun prieten"" Cum sa nu , si uite asa le inveti pe retardate cum sa ramana singure . Si mai e si Otrava ...si ala alt labagist trist care cunoste tainele femeii ... Deci pe acesti mari scriitori nu-i suport . Dar le dau like , nu am cum sa nu . Dar tin sa precizez ca din punctrul meu de vedere ai un blog mult mai fain , rad , plang , treg prin toate starile . Asa ca multumesc ca nu esti o tipa care se plange de barbati ca -s porci sau vrun retardat specializat in femei .

    RăspundețiȘtergere
  9. Corect cum sa nu dai like lui Raducu al nostru . Acest Eminescu al prozei moderne . Legenda spune că Radu F Constantinescu a adus o femeie la orgasm doar cu o frază.În DEX la definiția dragostei sunt citate din Radu F Constantinescu.Nu există femei urâte ci doar femei care nu au citit din Radu F Constantinescu. Cum articolul e despre oamenii care nu suporta altii oameni dar le dau like . Ma incadrez in categoria asta . Si da i-am dat like lui Radu , pentru ca ma amuza de fiecare data . Articolul bun ca de fiecare data !!!!

    RăspundețiȘtergere
  10. Cica dacă pentru seisme există scara Richter, pentru iubire există scara Radu F Constantinescu. si mai stiu ca o fată și-a pierdut virginitatea doar accesând blogul lui Radu F Constantinescu.Radu F Constantinescu e singurul care poate face asistentele TV să iubească și altceva în afară de bani. Hai gata ca asta chiar e un blog adevarat si noi cu discutia asta nu vom face altceva decat sa-i mai indemnam pe altii sa-i dea like .... Si eu ii dau like lu R. F . C .... pentru ca-mi plac retardatii .

    RăspundețiȘtergere
  11. Cine sunt Radu , Otrava Si Tony ???? Din pacate ai dreptate , like-urile sunt esentiale in viata unui om . Sper doar sa nu ai prea multe like-uri din ura ci din admiratie . De la mine ai un like sincer !

    RăspundețiȘtergere
  12. Nu stii cine sunt cei trei , sunt cei care prind foarte bine la targetul mai slab de inima si realism. Dar e bine ca nu-i stii , ramai pe pagina asta , pe blogul asta , nu face pacat sa te duci la ei . Pe paginile lor te duci cand vrei sa ai parte de stand-up -comedy ! Offff offff offf . Adriana o propunere pt tine e sa devii barbantioloaga . Poate o sa ai aceasi succes cum au ei . Tu te chinui , scrii frumos , foarte frumos chiar si la o adica nu esti specializata intr-un singur domeniu si nu ai parte de acelasi succes rasunator .

    RăspundețiȘtergere
  13. Sunt bărbaţi care cred că fac primul pas dacă-i dau un like la o poză. E o chestie care poate fii si buna !

    RăspundețiȘtergere
  14. Iauzi-llll si pa asta . " Sunt barbati care cred ca fac primul pas daca-i dau un like " . Mai mama , tu sigur ii citesti pe tipii aia de mai sus .Deci mai intai ii dai un like , dupa sa zicem ca-ti da si ea , dupa ii trimiti o poza cu o shaorma (cu multa ceapa) si consideri ca luati masa in oras , apoi vorbiti porcos pe privat si consideri ca ai facut sex . Nu mai taticule , primul pas e sa te duci sa-i vorbesti , retardat tampit ! Daiai ne ducem ma dracu !

    RăspundețiȘtergere
  15. După ce m-am luat de Zmenta şi de bloggeri proşti şi am fost puternic criticată, îmi pot asuma faptul că mă pot confunda oricând cu statutul de hater-iţă. Ştiu că nu te interesează şi că nu ma adresez celui mai mare blogger roman cum sunt cei mentionati mai sus , dar imi plac articolele tale si apreciez foarte mult ca nici in particular nu ai criticat niciunul dintre colegii tai de breasla , desii ne putem da seama citindu-te care e parerea ta . Si , deasemenea apreciez ca nu ai dat like celor 3 doar din amuzament . PS: O sa te mai critic daca simt nevoia , desi in majoritatea timpului imi esti simpatica , poate ne vedem la urmatoarea conferinta !

    RăspundețiȘtergere
  16. Un like de la mine pentru tine , doar din admiratie si sinceritate ! Tu pentru mine esti blogger , pentru ca nu esti chiar o starina , pentru ce bagi in seama , vorbesti cu noi , pentru ca tu scrii intotdeauna despre ceva , nu prostesti , nu esti cancan ! Asa ca like !

    RăspundețiȘtergere
  17. Sunt ferm convins ca, daca am putea face un studiu sociologic pe utilizatorii din Romania ai Facebook (si nu numai din Romania), am descoperi nivelul intelectual redus al multora dintre acestia. Asta se vede si din superficialitatea cu care foarte multi romani dau, de exemplu, Like la cate o poza cu un copil care are o tumoare la cap, fara sa se gandeasca ca gestul in sine e o prostie. Cum sa dai like la o tumoare a unui copil !!! Si ca sa raman in spiritul prietenilor mei internauti de mai sus , de aceea ne ducem dracu !

    RăspundețiȘtergere
  18. Studiez de foarte multa vreme comportamentul utilizatorilor de Facebook. Cei mai multi dintre ei sunt atat de superficiali incat, de multe ori, mi s-a intamplat sa fiu injurat de cate unul pentru texte pe care respectivul om nici macar nu il citise. Asa i s-a parut lui, ca e bine sa ma injure, asa a facut.
    Agresivitatea cu care romanii se alatura sau dau like unor cauze de genul “Iubesc guma Turbo”, “Un milion de romani fericiti” sau “Lidl Romania” spune multe despre problemele pe care le are acest popor.

    RăspundețiȘtergere
  19. Felicitari, tocmai ati descris Facebook-ul intr-un articol. Ati omis doar cateva aspecte:

    - lesinatii care impart orice cu oricine, si isi dau “Like” la posturile lor.
    - advertiserii cu “viziteaza x si primesti un iPhone la pulivara”
    - rapciugosii care iti incarca tab-ul de notificari cu “cauze”, “jocuri”, “grupuri”
    - grupurile de facebook umplute cu oameni monotoni si inerti, care se exprima la fel ca la coada vacii
    ..si cam atat.

    RăspundețiȘtergere
  20. Felicitari pentru articol si totodata pentru obiectivitatea prezentarii starii de spirit romanesc . Ne defineste si nu vom indrepta prea curand nimic din pacate . Succes in continuare

    RăspundețiȘtergere
  21. Cata dreptate ai… Felicitari pentru acest articol.
    Fenomenul Facebook este o boala ce ii cuprinde pe cei mai lenesi si pierdevara , indivizi ce nu au ce face toata ziua decat sa isi dea like-uri, hipnotizati si ignoranti.

    RăspundețiȘtergere