joi, 23 octombrie 2014

MESAJ PENTRU VOI (IN PRAG DE CAMPANIE ELECTORLA )



Trafic. De droguri, de tigari, de wisky, de cartaboș, de pui, de influență, de femei,  de copii, de patrimoniu, de bratari dacice,  de nationalism,  de pamint, de onoare, de principii, de destine de milioane de oameni. De orice. De orice aduce profit.
Nu conteaza ce trebuie facut, furat,renuntat, inchis ochii, intins mina, scuturat punga, dat șpaga, de bagat mina.De bagat mina, brațul, capul, de intrat cu totul ca sa iesi pe partea cealaltă, curat , ca un nou noscut, si cu conturile pline. si daca cumva sistemul te prinde intr-o “sarcina” mai grea, si esti prins “inauntru” , nu-i problema, pentru “atentia” corecta se face o “cezariana” si gata. Esti “scos”, infasurat in scutece, eventual chiar trecut “dincolo” .
A fost o “nastere” grea. Dar…ce “bebelus” drăguț. A meritat “efortul” .Cum se uita el gingas asa si nevinovat la noi.  Pai cum ai putea  sa acuzi, sa gindesti macar ca un asemnea suflet curat ar fi putut sa faca mizeriile alea pe care le mai auzi pe diferite  posturi  tv( care evident sunt manipulate, si in interesul cuiva, de a rani suflet de copil inocent)
Cum ai putea crede ca un asemnea om cu o asemena privire curată ar fi putut să facă mirșaviile de care este acuzat?? Huo! Huo! Nerecunoscatorilor! Pai pina si  Iisus a zis, “sa ridice piatra cel care nu a gresit niciodata” . Pai ce? E omenește să gresim. Și care dintre voi puteti zice ca nu a gresit niciodata?? Ha? sa se arate!
Si intradevar, cu privirile spășite, întoarse acum spre noi inșine, ne gindim, fiecare, la dramele lui: la piesele alea de lego ala  pe care l-am furat colegului de joaca, la papusa aia de am tinjit dupa ea de fiecare data cind o  vedeam pe vecina de la V,  la temele pe care le copiam de la colegi, la merele furate din gradina lu’ vecina de bloc. Si atunci, lasam capetele plecate, si aruncam piatra din mina. DA. E adevarat. Si noi am gresit. Deci pina la urma si ei si noi suntem oameni. Suntem români.
Si daca el tot dă șpaga, ia șpaga, inchide, deschide, pentru ca apoi sa  inchida din nou ochii, atunci o facem si noi, că ce  “noi suntem mai prosti?” Oricum toti o face! Si e multi, si e bine. Si nu mai tanjim dupa  mașinuțele lu colegu, si trecem la merțane negre, pe șoselele patriei.
Si trecem si noi la spagi, si tigari, si wisky, cartabos, femei, onoare, bratari, nationalism, principii,  destine de oameni. Ale noastre destine. Pe care n-i le vindem singuri. Si n-i le vindem ieftin.dar in schimb avem LCD cu diagonale de care nu stiam ca exista, avem masini in care nu credeam c-o să ne plimbam, avem medii la care credeam ca nu avem acces. Si ne intalnim cu ei. Nu prin cluburi, nu la semi-intuneric, ci in plina glorie, in lumina reflectoarelor.
Si ne dam mina. Râdem cu hohote sanatoase, cu mainile pe burti mari, care atarnă greu peste cureaua pantalonilor. Gravitația, bat-o vina. Suntem ca ei, suntem cu ei. Trafic – o tara de trafic.
Mărășești, “pe aici nu se trece” nu mai e de actualitate. – poti trece cu  orice, oricand, oricum. Dar tre sa ne iasa si noua ceva, pentru asta.”

Am să închei aici. Am un șmen de făcut, și tre’ să merg să mă intalnesc cu fraieru’. M-i se rupe mie lanțu’  de tot ce am scris mai sus. Astea le-am scris pentru voi, fraierii vietii, care încă mai credeți în moș Crăciun și Albă ca Zăpada. Și stati  în  cutii de chibrite cu chirie pe Calea Bucuresti  si mergeți cu RAT-ul pana pe Republicii. Hai, v-am pupat pe portofel.


24 de comentarii:

  1. WWWooowwww ! Post-ul asta trebuie distribuit peste tot ! E genial! Te felicit din suflet pentru articol . In ultimele saptamani am tot citit blogurile , in special articolele legate de vot , este cu siguranta si de departe cel mai bun articol dintre toate !

    RăspundețiȘtergere
  2. Haii ma ca nu e chiar asa ! Eu nu stiu de ce se exagereaza asa de tare ! Chiar nu sunt de acord cu acest articol! Ea in loc sa incurajeze lumea sa voteze , daca vreti sa schimbati ceva ! Si nu se fura asa , nu se face trafic asa , totul e exagerat ! Eu am 28 de ani si nu am facut niciodata niciun compromis pentru a avea LCD si masina pe care mi-am dorit-o ! Hai sa nu mai exageram dragi Romani ! Sper sa iti dai seama ca instigi la lucruri rele !

    RăspundețiȘtergere
  3. Eu si Parazitii , instigam la lucruri rele =))=))=)) Ma faci sa rad ! Nu am instigat pe nimeni la nimic , doar am relatat cum vad eu lucrurile . E clar ca ai alta viziune si chiar nu am o problema cu asta .. doar ca as avea nevoie de sinceritatea ta ..... Avand in vedere ceea ce ai zis , ca ai 28 de ani si ai tot ce vrei fara sa fii facut compromisuri , te intreb - ce profesii au parintii tai ?

    RăspundețiȘtergere
  4. O sa-ti spun , dar nu are nici o importanta ! Eu toata viata m-am chinuit sa fac ceva pe munca mea si sa scap de o anumita titulatura de fata de bani gata . Tatal meu este administrator la o banca iar mama lucrea ca secretara la aceeasi banca .

    RăspundețiȘtergere
  5. Mi-a placut articolul , dar citind si ce a scris AdeAdelina m-am gandit mai bine si da e un pic exagerat .

    RăspundețiȘtergere
  6. AdeAdelina esti o proasta ! muriti in RAHAT ca asta meritati, osanditilor, sclavi penali, va place asa, orice ati spune sunteti un popor de gunoaie, fara ratiune, fara demnitate, un popor betiv, futtut, pervers, lingau, needucat.Oricat o sa va cacatti pe voi ca jignesc un popor intreg sunte-ti toti o apa si-un pamant.Pana o sa dovediti contrariu, o sa mai dureze 200 de ani, detine-ti o gena de sclavi pursange. Sunte-ti, un popor manipulat de niste martalogi care va haleste pe fata, razand si sfidandu-va prostia imensa care acum va doare la propriu.Muriti cu zile prin spitale, face-ti foame ca dupa razboi, nu aveti cu ce sa va intretineti, apa, gaz, caldura, curent electric, educatie e varza, super corupta si incompetenta.Se fabrica ingineri pe banda rulanta, toti dobitocii Isi cumpara diplome pe o mana de euroi si ajung sa te omoare pe masa de operatie, ajung in functii de conducere provacand dezastre economice,vianzarea si dizovarea acestei tari, toti magistratii, procurorii, avocatii etc fac parte din diferite clanuri de interlopi sau sunt foarte apropiati cu acestia.Se vede educatia voastra dupa audientele ce le faceti la tv, de manelisti gretosi, tot felul de curve care au devenit vedete peste noapte si aproape toate au diplome la drept .Nu aveti un punct de vedere propriu, indivizii nu au gandire proprie.In Romania indivizii gandesc in turma … nu au personalitate si imita personalitatile altora sau a unor vedete, actori, idoli etc." Am citit ca a scris AdeAdelina , m-am gandit mai bine si da ...." . Ma anonim , dar inainte nu te-ai gandit , trebuia sa-ti spuna AdeAdelina asta !?!?!?!?!…ce tot va plangeti daca nimeni nu vrea sa faca nimic.???Iesiti in strada si spanzurati toti politicienii corupti care au vandut tara si ne-au furat de ne-au adus in pragul disperarii .... Mie imi place ma articolul si poate ca ma instiga , dar macar ma face sa simt ceva ! Voi nu simtiti decat daca va spune cineva ce sa simtiti . ASA CA hai sa va vad acum ... sa va vad in strada , sa va vad omorand politicieni ... HAI , V-AM INSTIGAT LA VIOLENTA , oi turbate si tampite ce sunteti! Si mai zic odata ca-mi place articolul ! Si dupa un asa articol , nu mai cred decat in minuni , o minune s-a intamplat in seara asta : O fata frumoasa -gandeste si ma instiga !

    RăspundețiȘtergere
  7. DA Numai o revolutie adevarata va schimba ceva in tara asta!Dar O revolutie se face, nu se voteaza !!!

    RăspundețiȘtergere
  8. Romania , tara tuturor posibilitatilor ! Asa cum a zis si Adriana , trebuie sa faci tot ce poti ca sa traiesti cu liniste . Daca vrei liniste sufleteasca ...... mai bine nu vrei liniste sufleteasca pentru ca sigur o sa sfarsesti prost !

    RăspundețiȘtergere
  9. Un stat nefunctional si mafiot , cu o populatie spalata pe creier ! Mesajul tau , ar trebuii preluat si scris mare in locul unui banner cu fata lui William Branza ! Bravo Adriana !

    RăspundețiȘtergere
  10. Cel mai grav lucru care s-a întâmplat românilor, în timpul vieții mele, e că au devenit idioți.

    Da, știu, nu-i frumos să generalizez, sunt multe excepții. Da, sunt de-acord cu asta.

    Bine, de fapt, spun o prostie – habar n-am dacă asta s-a întâmplat în timpul vieții mele. Poate așa a fost mereu. Dar eu îmi amintesc românul (și zic “românul” în sensul larg de omul de pe stradă, omul de lângă mine, omul cu care interacționez) un pic mai relaxat în perioada de după ’90. Între timp, ne-am tâmpit, ca neam, ca popor, ca persoane.

    RăspundețiȘtergere
  11. Mie mi se pare, poate greșesc, că poate m-am tâmpit și eu – mi se pare, spun, că una dintre cele mai mari probleme ale noastre, ca nație, ca oameni, e că suntem incapabili să acceptăm altă părere. E o formă primitivă de intoleranță care, cred eu, își pune amprenta pe evoluția noastră de oameni. Cumva, poate am fost educați să nu acceptăm nimic decât ce credem noi. Cine nu crede ca noi, e prost și nu merită să facă parte dintre noi. Problema ta e mai importantă decât problema mea ? Atunci mori, fir-ai al naibii de hipster hater pișcotar corporatist băsist uselist plătit de Roșia Montană care vrei să ne omori maidanezii!

    RăspundețiȘtergere
  12. Fii atenta , am scris un articol PAȘNIC despre Roșia Montană. În care spun că nu mă interesează povestea și că n-am date spre a-mi face o părere. Un articol, în umila mea opinie, ușor împotriva exploatării, pentru că e un articol în care spun că-s lucruri faine pe-acolo, care s-ar putea ca mai târziu să nu mai fie. Primul comentariu ?

    “Singura informatie utila e ca sunt 300 tone de aur – 15 miliarde euro date cadou. Baga-ti geografia in cur, daca aia te intereseaza”

    Deci nu scriu explicit, pe înțelesul prostului, nu achiesez la mesajul care i-a fost lui băgat în cap ? Nu spun ce-a fost învățat el să spună ? Atunci să-mi bag geografia-n cur! Exact ca profa mea de fizică din 5-8 – avea problemele rezolvate de fiul său. Veneai c-o altă rezolvare ? Nota 3, că nu era EXACT ca-n notițele ei de-acasă! Adriana , las-i pe cretinii astia , articolul nu e bun , e Excelent ! Desii ma bucur ca ai intrebat-o in ce domenii activeaza parintii ei .....

    RăspundețiȘtergere
  13. Sunteti toti niste prosti. Intrati pe facebookul ei sa vedeti la ce fel de om va inchinati aici pe blog . Asta care si canta si scrie si are si haine din garderoba marilor vedete va instiga pe voi , probabil sunteti la fel ca ea ! Maine , poimaine ajunge la tv si o sa prosteasca pe mai multi ! Mie greata de ea , daca era un om obisnuit mai ziceam , dar asa , nu vad nici o diferenta intre ea si alea despre care vorbeste .

    RăspundețiȘtergere
  14. Dar cine se inchina , darga mea ??? Aici , pe blog , cum ai spus , noi vorbim !!!! Intelegi?? Hai ca nu stiu cum sa-ti vorbesc , ca esti instigata si tu dar altfel ! Nu te supara dar nu poti sa-i apreciezi munca si talentul pentru ca e frumoasa si are haine nu stiu de care??? Pe bune ???? Adica vorba lui Mishu , in loc sa te bucuri de minune , tu te superi?

    RăspundețiȘtergere
  15. scursurile care s-au trezit in fata cu o tastatura au inceput sa fac mai mult zgomot decat eram obisnuiti. Orice gigel poate scrie un comentariu. In timp ce oamenii normali la cap se gandesc indelung si evita luari de pozitii pripite, gigel fricosul ascuns in spatele tastaturii si al unui nick name sau anonim scrie de-i sfaraie degetele, uneori poate platit, alteori din pura prostie.
    E adevarat ca gigeii care se trantesc ineptii in comentarii, sunt intr-un numar ne-ignorabil si zgomotosi. Ceea ce s-a intamplat insa – a fost ca oamenii decenti s-au saturat de balacarelile astea mizerabile pe care le permite acum tehnologia sa le verse peste tot. Oamenii decenti tac. Si discuta intre ei, cu ai lor. Sa ne pastram credinta ca sunt undeva acolo si, poate, la un moment dat isi vor face auzita vocea. Eu as vota-o pe fata asta , pe 2 noiembrie !

    RăspundețiȘtergere
  16. Romania este o tara de mana a treia , o tara care niciodata nu a impus respect , care niciodata nu a stiut sa-si castige respectul prin atitudini si fapte demne de lauda ! Asta e purul adevar ! O sa preiau articolul si o sa-l public mai departe , merita citit!

    RăspundețiȘtergere
  17. Nu mai cred nici macar cand ne anunta la tv ca ninge , dapai in Mos Craciun . Articolul este foarte bun , un singur defect gasesc in treaba asta , in poza nu ai lantu'=))=)))=))).

    RăspundețiȘtergere
  18. Ce ne mai miram ca trompeta aia decoltata a ajuns ministreasa, de ne mai miram ca i s-a dat un minister, de fapt i s-a infiintat un minister. Ca trompeta aia de Boc si-a adus o ruda de a cincea si boul se mai si scuza, cum Geoana si-a pus tot felul de prieteni prin tot felul de functii…
    Azi aflu ceva si mai buna, soferul lui Boc s-a transformat in consilier personal, what the fuck?! Desii sunt la facultate , o sa ma interesez cum pot sa fac un smen sa ajung soferul lui Boc , ca sa pot sa fac si eu dupa un trafic de ceva nevinovat !!!!!

    RăspundețiȘtergere
  19. Romania , tara de cacat ! Minunat articolul!Vezi daca iti iese smenu , sa ma anunti ca ma bag si eu !

    RăspundețiȘtergere
  20. Romania nu e o tara de cacat .
    Romania e un teren , pe care traiesc oameni .
    Inainte de a spune ca acei oameni sunt de cacat (pentru ca pamantul e doar pamant , la urma urmei) , aminteste-ti ca si tu esti unul din ei .
    Oricine poate spune ca traieste intr-o tara de rahat , dar putini sunt cei care chiar vor sa o schimbe .

    RăspundețiȘtergere
  21. bah, klarisapopaa! Care, ma-ta, ai spart macar un geam la prefectura, sau te-ai cacat in parcarea primariei ca protest? vreti ira si talibani? da-i meritati? bah, maimutelor! si soarele o sa moara, da’ nu chiar acu’, asa ca nu-i cazu’ sa plangeti dupa romanica. luati belete-n randu-ntai si beliti ochii (macar ochii, daca altceva nu mai aveti) la moartea unei natiuni. bah, castraveti cu floci, tara asta e asa pe masura noastra. cu cacatul dintre urechi voi chiar ati pus botu’ la ce scrie-n cartile de istorie moderna si contemporana pe de-asupra? bah, limbricilor, noi romanii suntem gaoaza universului, bah! ne-am cam omorat sau pus pe fuga toti conducatorii din ultimii 500 de ani. si ne-am intors ba cu curu’ ba cu gura la toti ai din jur: turci, rusi, nemti, americani, bulgari, unguri, tigani… bah, coaie crete, au mai fost unii romani mai destepti, da’ i-am dat draq afara din tara asta, de s-au dus pe la francezi, americani si pe la altii cu bani. mai verificati pe unde si cu ce bani au muncit alde Vlaicu, Coanda, Ionescu, Brancusi, Babes si alti fraieri cu care ne laudam noi. bah, gaozarilor, suntem exact in tara in care tre’ sa fim. in aia de cacat, cu conducatori de cacat, cu manele de cacat, cu obiceiuri de cacat, cu strazi de cacat, cu orase de cacat, cu masini de cacat, cu oameni de cacat, cu afaceri de cacat. cu revolutii de cacat. cu un viitor de cacat. si nu mai vorbiti, in curu’ meu, asa de urat, ca se uita si copiii si e rusine…

    RăspundețiȘtergere
  22. Doamne,cât de proști sunt unii..se vede că v-ați uitat prea mult la tembelizor,în special la Antena3..V-au manipulat ăia pe bandă rulantă..
    Pe alt blog,zicea unul că numai idioții sunt patrioți..Adică dacă îți iubești și respecți țara ești idiot?Chiar și în Biblie se spune că trebuie să-ți respecți părinții,familia,țara..chiar am ajuns o adunătură de câini fără suflet?
    CUM DRACU SĂ SPUI CĂ PATRIOT= IDIOT?PĂI ȘI GRECII,ȘI BULGARII SUNT PATRIOȚI,ADICĂ ÎȘI IUBESC ȚARA..oARE OR FI IDIOȚI PENTRU ASTA?
    Poate că România e de căcat,fiindcă dacă nu era,niciun bozgor sau țigan nu și-ar fi permis să spună că se pișă pe România,că-și bagă pula-n ea de țară sau că România e de căcat.
    Duceți-vă voi în Bulgaria și strigați în gura mare că Bulgaria e de căcat, că s-ar putea să vă linșeze ăia..
    România e o țară superbă,de căcat e UCRAINA,BULGARIA,UNGARIA,CIPRU,MALTA..țări urâte,aride(unele),fără peisaje..
    Nu vă mai denigrați țara,n-o mai renegați..
    România e o țară bogată,frumoasă,din păcate e locuită de d-ăștia ca voi..Pentru că nu România e de căcat,ci voi,care spuneți că România e de căcat..sunteți penibili,altceva n-aveți de făcut decât să vă plângeți că țara asta-i de căcat?Dar plecați dracului în străinătate,în CONGO,SOMALIA,india,BURKINA FASO sau unde vă place vouă și nu e de căcat și am terminat discuția..deși mă tem că toți cei care înjură țara aici sunt niște nepoți,fii de comuniști,securiști,țărani parveniți, antiromâni,oameni fără patrie,fără țară natală,deci bozgori, sau țigani..oameni care nu țin la țara asta..
    puteți să mă înjurați,nu mă consider patriot,însă îmi iubesc țara.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. PATRIÓT, -Ă, patrioți, -te, s. m. și f. 1. Persoană care își iubește patria
      Ce sa spun...ai terminat apoteotic.Si tot tu te miri cat de prosti sunt unii.Ba iubitor de tara cu peisaje frumoase tie oamenii,populatia,aia de misuna in jurul tau iti spun ceva?Tie nu-ti miroase ma a cacat?Trebuie se te uiti sau nu la Antena3 ca sa vezi ce viata nenorocita ai?De ce esti ma prost asa?

      Ștergere
  23. Da ma , ai dreptate , Romania nu e o tara de cacat .. E o tara misto care : - e mizerabila, strazile sunt groaznice! Firma care a castigat licitatia fantoma - Bechtel a facut 30 de kilometri de autostrada in 5 ani. Cand o sa am eu o suta, n-o sa fie terminata! Nu e o gluma, e un adevar...
    - romania e patria hotilor. cei care muncesc cinstit sunt tratati cu spatele oriunde si oricand. Hotii sunt ridicati la rang de bogatasi, iar parlamnetari, guvernantii si celelalte natii oficiale fac legile si le invart ca sa le fie lor bine.
    - toti conducatorii din romania sunt hoti, de la presedintele care se baseste pe la Cotroceni, la boBOC-ul care ii miroase orice adire de vant! Doar ii ajunge pana la fund presedintelui....
    - judecatorii, avocatii, politistii in loc sa iti apere drepturile sunt cei mai mari spagari din Univers. Nu poti sa faci nimic fara sa impingi un dar.... Dar asa va fi mereu!
    - in Romania nu exista protectie pentru omul de rand, politistii joaca dupa cum le canta pestii cei mari. Prostitutia s-a legalizat de mult la politie... Sunt mana in mana si dimineata, politistii vin sa isi ia darul de la pesti.
    - penisonarii sunt la limita supravietuirii.
    - bancile sunt ca in vestul... dar cel salbatic. Sunt camatari cu acte, care iau pielea de pe tine, pentru orice rahat marunt. Asta o spun din proprie experienta. Banca in romania.. poate sa fie si cu capital de la mama lu' dracu, in loc sa te ajute si sa se ajute, iti pune bete in roate. Birocratia a ramas ca pe vremea comunismului. Deja lumea plange dupa acele vremuri...
    - "ne confruntam cu legi noi, date de boi
    valsul pu..ii mele e un pas inainte, doi inapoi" - Parazitii. Cam asta este sensul in care curge viata in tara misto
    - la putere sunt numai inculti..., iar actorii principali ai tarii sunt fosti ciobani, fosti securisti, fosti puscariasi...
    - atata durere in cur pentru omul de rand nu exista in nicio alta tara!
    - si in incheiere... dedicatia: "In tara asta prost facuta/ Cacatii fut in loc sa puta/ iar pularaii consacrati/ nu mai pot fute de cacati!" e tot un vers . Imi place blogul asta si ascult si Parazitii... Injurati-ma si pe mine !

    RăspundețiȘtergere